Kedves Vásárlónk!
A forint elmúlt napokban tapasztalt folyamatos és jelentős gyengülése ellehetetleníti termékeink árazását. Bízunk benne, hogy ez a helyzet átmeneti, ugyanakkor nem tudjuk az árfolyamingadozásból eredő veszteségeket vállalni. Ezért amennyiben indokolt, az árváltoztatás jogát a rendeléseknél fenntartjuk, és erről tájékoztatjuk megrendelőinket. Amennyiben nem kap tájékoztatást, abban az esetben az ármódosításra nem volt szükség.
Rendben
Termékek Menü
Nyelv:
Hungarian hu
English en
German de
Pénznem

Digitális reklámtábla a hatékony marketingért

Digitális reklámtábla a hatékony marketingért Napjaink rohamosan fejlődő technológiai környezete teljesen új tempót diktál a marketing piacon, ezért időben gondoskodnunk kell a hatékony eladáshelyi reklámeszközökről. A digitális reklámtáblák már nem a jövő marketing eszközei, hanem a jelené.

A digitális reklámtáblák megjelenése egy új korszakot nyitott meg az eladáshelyi reklámeszközök korszakában. Professzionális, full HD megjelenítésű LG képernyők egy minőségi alapanyagokból készült, több funkciós displayrendszerrel ellátott házban foglalnak helyet. A ház hűtéssel, és légcserélő rendszerrel van ellátva, így óvja meg a képernyőt a bepárásodástól. Elől áttetsző, törésbiztos polycarbonát plexivel vannak ellátva, hátul pedig kulccsal zárható alumínium kerettel.

A digitális rendszer összekapcsolható más rendszerekkel. WIFI segítségével képes kapcsolódni a helyi hálózatra, így akár messziről is hozzárendelhet contentet a termékhez, de akár adathordozó csatlakoztatásával internetkapcsolat nélkül is lehetséges a lejátszás. 

A digitális reklámtábla egyik nagy előnye az offline, hagyományos reklámtáblákkal szemben, hogy dinamikusan képes megjeleníteni a tartalmat. A mozgó, jó minőségű és színes tartalom garantáltan vonzza a figyelmet. Fontos továbbá megemlíteni, hogy a digitális tábla több tartalmat is képes megjeleníteni, így sokkal több információt tud ugyan azon a helyen közölni anélkül, hogy az túlterhelné az érdeklődőt.

A digital signage hatásosan kombinálja a vizuális kommunikációt a promóciós és marketing tevékenységekkel. Az interaktív táblák cselekvésre buzdítják az érdeklődőket, és növelik a felhasználói élményt, ezáltal téve professzionálissá a marketing tevékenységét.